Σχετικά με τα Cookies για τον συγκεκριμένο ιστότοπο: Αυτή η τοποθεσία χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή σας εμπειρία. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την τοποθεσία χωρίς να αλλάζετε τις προτιμήσεις σας στα cookies, θα υποθέσουμε ότι δέχεστε τη χρήση των cookies. Για περισσότερες πληροφορίες στα cookies, επισκεφτείτε την πολιτική των cookies.

Τεχνικό τμήμα - Service

1.Ποια είναι τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται για την αποστολή της συσκευής μου στο Τεχνικό Τμήμα (Service);

·         Θα πρέπει να μας αποσταλεί αντίγραφο της Απόδειξης – Τιμολογίου Αγοράς σας

·         Aναφορά του προβλήματος που αντιμετωπίζετε και την τελευταία ενέργεια που κάνατε πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα (πιθανό download ή κάποια ρύθμιση)


2.Αγόρασα μια ελαττωματική συσκευή. Μπορώ να την αντικαταστήσω;
Όταν αγοράσετε μια συσκευή κινητού δεν πρέπει να πετάξετε την Απόδειξη - Τιμολόγιο αγοράς σας, καθώς είναι απαραίτητα για το θέμα της Εγγύησης. Όπως επίσης και το κουτί της συσκευασίας με όλα τα παρελκόμενα - αξεσουάρ. Το κατάστημα αν και δεν καλύπτει αντικατάσταση παρέχει εγγύηση σε όλες της τις συσκευές. Άρα για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάσει η συσκευή σας απευθύνεστε στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία για να μπορέσει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες επισκευής της συσκευής σας. Σημαντική προϋπόθεση να μην υπάρχει υπαιτιότητα πελάτη (κακή χρήση, οξείδωση, υγρασία, φθορά και σπάσιμο).

 

3.Πόσο διαρκεί η εγγύηση της συσκευής μου;
Για όλες τις συσκευές Nokia, Samsung, LG, Sony κλπ ο χρόνος εγγύησης είναι 2 χρόνια ενώ για συσκευές Apple και Η/Υ είναι 1 χρόνος.

 

4.Τι καλύπτει η εγγύηση;
Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο.

 

5.Πόσο διάστημα θα χρειαστεί να παραμείνει η συσκευή μου στο Τεχνικό Τμήμα (service);
Το χρονικό διάστημα που μπορεί να παραμείνει η συσκευή σας στο εκάστοτε επισκευαστικό κέντρο μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βλάβη, την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού κ.α.

 

6. Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.

 

Service

 

 Nokia

TS SOLUTIONS (Κηφισού 38-38Α, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500)

Samsung

    LG

  Huawei 

     Sony 

 

Apple

Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας 2119991940 Μαρίνου Αντύπα 41 57001 Πυλαία, Θεσσαλονίκη,τηλέφωνο επικοινωνίας 2311 99 2000).

Motorola

CELLCOM ΕΠΕ  (Λεωφ. Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη, Αθήνα, 16451) με τηλ. επικοινωνίας: 2109902582.

Cat

SegemCom

Panasonic

 

Για επίσημο Service στο Ν. Θεσσαλονίκης:

Sony

LTcom (Δωδεκανήσου 21, τηλ. επικοινωνίας 2310500500).

Samsung

Micro-Tech (Δωδεκανήσου 22, τηλ. 2310557061)

LG

Volte-Tel (Ανδρέα Γεωργίου 36 – περιοχή FIX, τηλ. 2310541542


Για συσκευές Sony μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 2108991919.
Για συσκευές Asus μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 00 80044142044 .
Για συσκευές Samsung μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμη 801117267864.
Για συσκευές Motorola μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 2111980692.
Για συσκευές Huawei μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 2111988000.
Για συσκευές Lenovo μπορείτε να εξυπηρετήστε και από τη γραμμή 2111984507.

 

Για οποιοδήποτε άλλο προϊόν απευθυνθείτε σε εμάς.

 

7. DOA (Dead On Arrival)
Το κατάστημα μας δεν δίναται να σας εξυπηρετήσει με αντικατάσταση συσκευής σε περίπτωση εγροστασιακού προβλήματος, παρά μόνο εαν το επιβεβαιώσει το service της αντίστοιχης αντιπροσωπείας.